مجيدي: قبل از بازي استقلال با تراکتورسازي گفت برمي‌گردد استقلال!
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
فرهاد مجيدي ستاره محبوب هواداران استقلال با مصاحبه‌اي که عليه امير قلعه‌نويي کرد پرونده حضورش در جمع آبي‌ها را حداقل تا زماني که او سرمربي استقلال است، بست. البته امير قلعه‌نويي با گفتن اين جمله که در شان من نيست پاسخ مجيدي را بدهم ماجرا را ادامه‌دار نکرد. اما واقعا مشکل قلعه‌نويي و مجيدي از کجا آب مي‌خورد؟ سالي که قلعه‌نويي در استقلال جانشين فيروز کريمي شد (اواخر ليگ 87-86) مجيدي بازيکن استقلال بود اما رابطه سردي با امير قلعه‌نويي داشت. حتي قهرماني در جام حذفي هم نتوانست يخ روابط طرفين را باز کند اما مشکل اصلي از بازي سال گذشته استقلال و تراکتورسازي شروع شد که امير سرمربي تبريزي‌ها بود. قبل از آن ديدار فرزاد مجيدي (برادر فرهاد) در اردوي تراکتورسازي به طور ناگهاني با امير قلعه‌نويي روبه‌رو مي‌شود و اين مربي خطاب به او مي‌گويد: «آقاي فرزاد خان! من سال آينده به استقلال برمي‌گردم و براي آن برادر بزرگوارت دارم!» اين حرف قلعه‌نويي خيلي زود به گوش فرهاد مي‌رسد و او را عصبي مي‌کند. جالب اين‌که بعد از آن ديدار مجيدي و قلعه‌نويي عليه يکديگر مصاحبه نکردند اما واقعا چه دليلي وجود داشت که امير آن حرف را به فرزاد مجيدي بزند؟ خود فرهاد به خراسان مي‌گويد: «هيچ چيز بين ما نبود و تعجب من از همين است. واقعا من چه بدي به امير قلعه‌نويي کرده بودم؟!» قلعه‌نويي هم همه چيز را تکذيب مي‌کند و البته اصلا حاضر نمي‌شود در مورد اين ماجرا صحبت کند. او تنها مي‌گويد: «باز هم مي‌گويم مجيدي را نمي‌خواهم و اين مسئله فقط به تاکتيک ما مربوط مي‌شود و اين‌ که 4 مهاجم جوان داريم.» مجيدي البته 36 سال سن دارد و شايد به همين خاطر قلعه‌نويي او را 90 دقيقه‌اي نمي‌داند. همين مسئله انگيزه‌هاي فرهاد را بيشتر کرده و مي‌خواهد در ليگ دوازدهم به قلعه‌نويي ثابت کند که بازيکن 90 دقيقه‌اي است و توان دويدن در تمام 90 دقيقه را هم دارد. فرهاد مجيدي اگر به مس کرمان بپيوندد به مسئولان اين تيم گفته مقابل استقلال بازي نخواهد کرد اما او 32 هفته ديگر فرصت دارد تا توانايي‌هايش را به رخ قلعه‌نويي بکشد. فرهاد به خراسان ورزشي توضيح مي‌دهد: «من امسال خيلي انگيزه دارم و مي‌خواهم خيلي چيزها را به خيلي‌ها ثابت کنم. شما البته شک نکنيد روزي به استقلال برخواهم گشت چون علاقه بسيار زيادي به اين تيم دارم و همچنان خود را يک استقلالي مي‌دانم.


:: بازدید از این مطلب : 249
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: